Proč pak mají cyklotrasy čísla a tur. trasy ne? Skončí nakonec cyklotrasy
stejně a nebudou číslované?

Pokud se tedy vykašleme na nějaké číslování od KČT, budeme si muset zavést
vlastní systém relací. Jak používat relace, když se například sbíhají 3 trasy
stejné barvy v 1 bodě? Pokračovat s 1 hlavní relací a 2. bude odbočka (Která
pak ale bude ta hlavní?) nebo to budou 3 relace? A co dělat, když se v jednom
bodě sbíhá více tras jedné barvy?
Vyvstává ovšem otázka, jak zjistit, že jsou všechny trasy zmapované, když
vlastně nemáme žádný referenční seznam tras...
Vašek