Cau,

jestli chces, tak ti s tim muzu pomoct.

Ale asi bude potreba:

- napsat trochu vice informaci sem do debaty, ktere lepe popisou co a jak
delas

(odkud jsou data, cim je zpracovavas, uploadujes, jak resis pripadne
konflikty, jaky je planovany dalsi postup/rozsah)

aby se k tomu tady mohl nekdo vyjadrit

- pocitam, ze licence je jasna, kdyz je to z RUIAN

- zalozit radek tady http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Import/Catalogue a
asi i tady http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Contributors#Poland

- bylo by vhodne napsat vse jeste jednou na nove vytvorenou Wiki stranku

- a pak uz to jen zpetne "zlegalizovat" mailem, s cimz tedy nabizim pomoc

Pripadne muzu i prelozit do anglictiny tu wiki.

Zdravi,

Dalibor