Ahoj,

našel jsem ten číselník využití stavebních objektů v RUIAN tady

http://www.cuzk.cz/Dokument.aspx?PRARESKOD=998&MENUID=10769&AKCE=DOC:10-CISE
_ATRIBUTY_SO

dole jako CEM_ZPUSOB_VYUZITI_OBJEKTU

Asi by bylo vhodné ho importovat, třeba jako tag building:ruian:use nebo
building:ruian:type

a nechat tam jen to číslo, jak je, protože překládat ho do více anglických
slov asi nebude moc hezké.

Zároveň bych navrhoval ten objekt označit již současně používanou hodnotou
do tagu building.

Hodnoty, které mě napadly jsou níže. Někdy je možno více možností,

ale počítám, že když se netrefíme úplně přesně, tak se to pak doladí.

(Příklad, kostel otagovaný jako building=civic).

Co si o tom myslíte?

Zdraví,

 Dalibor

1=průmyslový objekt - building=industrial

2=zemědělská usedlost - building=house (nebo building=farm_auxiliary?)

3=objekt k bydlení - building=residential

4=objekt lesního hospodářství - building=barn nebo building=cabin nebo
building=hut

5=objekt občanské vybavenosti - building=civic (jenže je to i chapel,
church)

6=bytový dům - building=apartments

7=rodinný dům - building=house

8=stavba pro rodinnou rekreaci - building=cabin (jenže je to někdy i
chalupa, což není úplně cabin)

9=stavba pro shromažďování většího počtu osob - building=hall

10=stavba pro obchod - building=retail

11=stavba ubytovacího zařízení - building=hotel

12=stavba pro výrobu a skladování- building=warehouse

13=zemědělská stavba - building=barn nebo building=farm_auxiliary

14=stavba pro administrativu - building=office nebo building=commercial

15=stavba občanského vybavení - building=civic

16=stavba technického vybavení - building=industrial ??? (našel jsem to jako
trafostanice, možná i výměníky tepla)

17=stavba pro dopravu - building=transportation

18=garáž - building=garage

19=jiná stavba - building=yes

20=víceúčelová stavba - building=yes nebo building=multipurpose?

21=skleník - building=greenhouse

22=přehrada - waterway=dam

23=hráz přehrazující vodní tok nebo údolí - waterway=dam

24=hráz k ochraně nemovitostí před zaplavením při povodni - wall=flood_wall

25=hráz ohrazující umělou vodní nádrž - ??? wall=yes

26=jez - waterway=weir

27=stavba k plaveb.účelům v korytech nebo na březích vod.toků -
building=transportation

28=stavba k využití vodní energie (vodní elektrárna) - building=industrial a
power=plant

29=stavba odkaliště - building=industrial a man_made=wastewater_plant