Ahoj,
aha, takze tech domu s vice cisly fakt neni zas tak moc, je to jen 8
promile.
Ale i tak je s nima potreba pocitat. :-(

> Ano, všechny adresní body mají kód stavebního objektu, žádný není NULL a
> všechny ty stavební objekty existují.

Tomuhle porad nejak nerozumim.
Cekal bych, ze ten smer by mel byt opacny, tedy ze stavebni objekt
ma prirazen adresni misto. Koneckoncu tady
http://vdp.cuzk.cz/vdp/ruian/stavebniobjekty/25286358
je videt, ze stavebni objekt ma adresu, i kdyz neni prolinkovana na adresni
misto,
ale mozna v databazi je.

Ale kdyz si zobrazim adresni bod
http://vdp.cuzk.cz/vdp/ruian/adresnimista/11738812
tak tam zadnou vazbu na objekt nevidim.
I kdyz to samzorejme neznamena, ze v datech neni.

A jaky teda mas stavebni objekt prirazen tady?
http://vdp.cuzk.cz/vdp/ruian/adresnimista/40037649
O tomhle adresnim bode jsem ti psal drive psal v mailu.
Mel jsem dojem, ze tohle misto ve sve databazi nemas.

Zdravi,
 Dalibor