> Stavební objekt a adresní místo jsou opravdu rozdílné věci, i když adresní
> místo se vždy váže ke stavebnímu objektu.

Tak to mi prosim reknete, k jakymu SO se vztahuje tohle AM
http://vdp.cuzk.cz/vdp/ruian/adresnimista/20038135
Jsem fakt zvedavy na odpoved, protoze ja tam zadnej barak nevidim siroko
daleko.
Navic tohle AM ma definicni bod, takze vypada, ze to neni jedno z tech
problemovych.
Mimochodem, je nejaky zpusob, jak si to zjistit sam, aniz bych mel pristup
do Petrovo databaze?
Pointinfo mi tady moc nepomaha, pac vidi jen pozemek.

Zdraví,
 Dalibor