Ju, a taky tam uvadeji v popisu dva vchody.
Takze aktualni teorie je, ze nektere stavebni objekty (kterych je malo, ale
jsou)
maji vice c.p. nebo c.e., ktere jsou prirazeny samostatnym vchodum.
Doufam, ze neexistuje nejaky SO, ktery ma vice cisel a nema vchody. :-(

Tracer mi ten dvojdomek nakreslil jako jednu cestu, takze predpokladdam,
ze to tak v tech datech RUIAN proste je a ze tam zadne rozdeleni na dva dily
neni, ze?

Nicmene v tomhle konkretnim pripade by ten dum slo snadno rozdelit na dva
kusy podle KM.
U par dalsich objektu, ktere jsem zkousel, by to slo taky. Jestli by to slo
vsude, je otazka.
V kazdem pripade by zalezelo na uzivateli, jak se k tomu postavi
a musel by to delat rucne. Ale bylo by ho vhodne pri trasovani na to
upozornit.

Zdravi,
Dalibor