Dne 15.2.2014 16:41, Dalibor Jelínek napsal(a):
> Ahoj,
> tohle jsem nepochopil. Proc by to po zavedeni addr:place nefungovalo?
> Kdyz jsem to zkousel, tak to fungovalo vzdy na tvar addr:place cislo
> popisne. Praha 2295 to samozrejme nenajde, ale Libeň 2295 ano. U tech
> Libochovic to musi fungovat taky, kdyz si Nominatim docte addr:place do
> databaze.
> Dalibor

Ahoj,
z toho, co jsem teď testoval to vypadá, že umí najít "Street 1", nebo "
Place 2", ale ne obojí - pokud je nastaveno addr:street, tak už to
nenajde kombinaci s addr:place.
Ten příklad s Libní to umí jen proto, že existuje budova, která má
addr:place, ale nemá addr:street a zároveň existují adresní body, které
mají jak addr:place=Libeň, tak addr:street=Kovanecká.
Škoda, že neumí oboje, ale asi je to celkem očekávané chování - když
jsou pojmenované ulice, tak hledám podle názvu ulice.

Zdraví,
Petr Morávek aka Xificurk