Dne 18.2.2014 19:26, Petr Vejsada napsal(a):
> Ahoj,

> můžeš ještě upřesnit, co je 'nesouvisející s RUIAN'? Resp. související s
> RUIAN? uir_adr? cuzk:km? mvcr:adresa?  Dík.

Pro tyto účely bych za shodné považoval ruian, cuzk:ruian (příp. další
variace) a cuzk:km.
Ten zbytek bych asi radši nechal oddělený - kdo ví, co v těch
rejstříkách tenkrát bylo nebo nebylo.

> --
> Petr
> BTW: těch is_in je dnes dle mé DB 2.069.921. Hranice Geofabrik.

Je drsné, že u nás v ČR je 3x víc bodů s is_in než v celém zbytku světa.
A dalším zajímavým poznatkem z českého taginfo je, že adresní body (a to
ještě nejsou v OSM všechny) u nás tvoří cca 70% všech "tagovaných" bodů.

Zdraví,
Petr Morávek aka Xificurk