Dne 16.2.2014 13:00, Petr Vejsada napsal(a):
> Ahoj,

> Všechny mají source:addr=cuzk:ruian. source:position=cuzk:ruian mají jen nově
> přidané. 9 se nově přidává, 111 se upravuje. Ať koukám, jak koukám, vidím to
> tak, jak píšu. Nezaměnil jsi to se source:addr?

Aha, moje chyba - já si proklikal jen pár náhodných bodů v západní části
a naprosto špatně z toho vyvodil, že to mají všechny.

> [...]
> CUZK,
> není-li uvedeno jinak. V praxi to tak je (pouze ty, které jsou zastoupeny
> více
> než 100x):
>
>  cuzk:km                | 1155200
>  uhul:ortofoto          |     353
>  uhul:ortofoto, cuzk:km |     287
>  ruian                  |    2900

> Jaká konkrétní hodnota source:loc by se tedy měla dávat na changeset? Mně to
> vychází na cuzk:km, ovšem záeží na lokalitě. V okolí Vyškova to bude 99%
> RUIAN, protože tam prostě skoro žádné adresy nejsou. V Praze to bude cuzk:km.

Na tom changesetu by to podle mě nebylo potřeba rozlišovat (jestli se
mění/doplňuje adresa, nebo i pozice je vidět přímo z jeho obsahu),
použil bych něco jako:
source=cuzk:ruian
url=http://wiki.openstreetmap.org/wiki/POPIS_IMPORTU
import=yes
bot=yes
comment=???

V historii každého bodu pak bude např.:
v1: import RUIAN
v2: user123 změnil o pár mětrů pozici
v3: user456 přidal shop=*

Tím pádem na všech vytvořených nebo zkontrolovaných bodech by nebylo
potřeba source:addr, source:loc by se nechalo jen pokud obsahuje nějakou
jinou než s RUIANem související hodnotu, např. 'uhul:ortofoto'.

Zdraví,
Petr Morávek aka Xificurk