Na trasování tohohle wms můžeš zkusit Tracer2 (potažmo původní Tracer -
TracerServer). Ty umí z principu tracovat jakoukoli bitmapu. Osobně bych
se tomu rád vyhnul. Ale dle všeho nemusí být jediný výstup jako obrázek.
WMS podporuje i xml.

I WFS zdá se funguje a vypadá nadějně.
http://eagri.cz/public/app/wms/plpis_wfs.fcgi?VERSION=1.1.0&SERVICE=WFS&REQUEST=GetFeature&TYPENAME=LPIS_FB4
Umíš udělat nějaký dotaz, kde stačí zadat bod v 4326 a odpověď dostanu
taky tak?? Zkoumám dokumentaci WFS, ale stále z toho moc nechápu :-(
Myslím, že pak už zůstane jediná otázka, licence.

Marián

Dne 17.2.2014 18:30, Pavel Kwiecien napsal:

> Ahoj, asi by nebyl problém udělat tracer wms mapy -- nastavení pro josm
>
> wms:http://eagri.cz/public/app/wms/plpis.fcgi?FORMAT=image/jpeg&VERSION=1.1.1&SERVICE=WMS&REQUEST=GetMap&LAYERS=LPIS_FB4_KOD&STYLES=&SRS={proj}&WIDTH={width}&HEIGHT={height}&BBOX={bbox}
>
> V nějakém manuálu také píšou, že lze data stáhnout přes WFS, to jsem ale
> nikdy nezkoušel, takže nevím, jestli to opravdu jde. Rozhodně nemá smysl
> ručně stahovat asi 12000 katastrální území.
>
> Zdraví Pavel Kwiecien

No problém. Dej mi server, který mi pro zadaný bod vrátí polygon a jeho
vlastnosti a zbytek už v pluginu dodělám. Bohužel co jsem koukal, je
potřeba si o data žádat ručně a to po jednotlivých katastrálních územích
:-( Nebo je i jiná možnost, jak se k těm datům dostat?

Ač data v RUIANu nejsou nejpřesnější, mají tu výhodu, že jsou jednoduše
dostupná. Bylo by zajímavé udělat nějaké srovnání RUIAN a pLPIS.

Links:
------