Pr(ed c(asem jsem si s tím trochu hrál. Bohuz(el z WMS nedostanu vektor, ale jen a pouze bitmapu. Takz(e jediná cesta je pr(es tracování bitmapy, tedy me(lo by stac(it správne( nastavit tracer. Nicméne(, proc( to sem pís(i. V konferenci josm-dev se pr(ed c(asem objevil dotaz na pr(ístup k bitmapovým datu*m za úc(elem trasování. Viz: https://lists.openstreetmap.org/pipermail/josm-dev/2014-April/006940.html

Pokud to podar(í dokonc(it, tak bude stac(it vybrat si WMS/TMS vrstvu a pak uz( jen klikat ;-)

Tak drz(me palce.
Marián