---------- Původní zpráva ----------
Od: hanoj <eha...@gmail.com>
Komu: OpenStreetMap Czech Republic <talk-cz@openstreetmap.org>
Datum: 28. 5. 2014 23:18:03
Předmět: Re: [Talk-cz] pLPIS a WFS - jak na to?

"> Odpovím si sám ;-)
*** to mě těší, že si tu wiki o JTSK nakonec někdo přečte
"

Já ji četl několikrát. A pořád mi to připomíná Woodoo. A nedošlo mi, že
EPSG:102067 = S-JSTK. Naivně jsem předpokládal, že když v kódu nahradím
jedno EPSG za druhé, tak mi to buď spočítá dobře, nebo vyhodí nějakou chybu.
Ani jedno nenastalo.

"
REQUEST=GetFeature&TYPENAME=LPIS_FB4&BBOX=-904539,-1227290,-731680,-935232&
SRSNAME=EPSG:102067
> Trochu jsem si s tím hrál. Našel jsem nějaký příklad, jak pomocí
> geotools převádět mezi projekcemi. Nějak to funguje, ale nevím, jestli
> dobře.
*** netrap se s geografickými spouřadnicemi. Vytahej data WFS alis GML
v krásně planárním systému S-JTSK a konečný výsledek pak převeď do
WGS84 krze GDAL/ogr2ogr.
"

Huh, další Woodoo.

Plánuji podporu pro PointInfo a Tracer. Tedy jednorázový dotaz z JOSM.
Hromadný import "zatím?" není v plánu.

"
Ještě by nás mělo před importem zajímat, co zdroj obsahuje a co ne,
jaká je jeho cca přesnost, jaká je licence těchto dat, a udělat o tom
zápis sem:
http://wiki.openstreetmap.org/wiki/WikiProject_Czech_Republic/freemap
"

No už by to konečně chtělo, když to ještě nikdo za mne neudělal ;-)

Marián

"
ha
hanoj