Ahoj,
OK, ale podle slovniku mi to vychazi, ze distrit je zaroven okres i mestska
cast.
A zrovna ten suburb je podle slovniku fakt premesti, i kdyz chapu, ze se
uz v OSM pouziva jinak, ale proc vrsit chyby?

Ale neni Praha 9 vlastne neco jako okres?
Jinymi slovy, pokud pouzijeme distict pro okres i pro mestkou cast velkeho
mesta,
bude to necemu vadit?

Dalibor