Dne 27.2.2014 09:29, Dalibor Jelínek napsal(a):
> Ahoj,
> OK, ale podle slovniku mi to vychazi, ze distrit je zaroven okres i mestska
> cast.

Ano, význam "district" je poměrně široký, ale v ČR se používá pro okresy
[1] a začít tak označovat městské části vážně není dobrý nápad.

> A zrovna ten suburb je podle slovniku fakt premesti, i kdyz chapu, ze se
> uz v OSM pouziva jinak, ale proc vrsit chyby?

"suburb" má taky poměrně široký význam a v OSM se tento pojem usadil v
podobě australského významu, což samozřejmě nevoní "puristým"
prosazujícím čistě britskou angličtinu. S používáním suburb v
australském významu můžeme nesouhlasit, můžeme proti tomu protestovat,
ale to je tak vše, co s tím můžeme dělat ;-)

> Ale neni Praha 9 vlastne neco jako okres?

A teď myslíš, kterou Prahu 9? Městský obvod, městskou část, nebo ještě
jiný celek? :D
Prahu bych do téhle diskuze radši netahal, to je unikátní případ.

Petr

[1] http://en.wikipedia.org/wiki/District
[2] http://en.wikipedia.org/wiki/Suburb#Australia