Od: Petr Vejsada <o...@propsychology.cz>
Komu: OpenStreetMap Czech Republic <talk-cz@openstreetmap.org>
Datum: 7. 7. 2014 22:40:39
Předmět: [Talk-cz] Co s adresami na POI

"Ahoj,

údržba adres na POI se ukazuje natolik komplikovaná, že je nereálná. Pokud
by
to vůbec šlo s dostatečnou spolehlivostí, vyžadovalo by to další desítky
hodin
práce a ty tomu už nedám.

Jestliže je tedy odpor (jako že je) vůči mazání adres na POI, nebudu si POI
všímat vůbec. Kdybych si jich všímal a pracoval s nimi, mohlo by docházet k
jejich posunu a to u obchodů asi není dobré.

Nemá smysl dělat seznam POI, který je na importovaném území - k čemu by to
bylo?

Nechme tedy POI být, ať si mají adresy, jaké mají, ať už správné či
nesmyslné.

Dalibore, prosím tě, napiš mi nějaký algoritmus, jakým poznám ty budovy,
které
jsou schválně označeny addr:place a addr:*number. Jsou vůbec takové na
území,
které se má ještě zpracovat?

Pokud jich není moc, třeba by se hodil jejich seznam ;-). Zakomponuji to tam

nějak tak, aby si bot těchto budov také nevšímal.

Jiné řešení už mě nenapadá a bylo by fajn, kdyby se ten import dotáhl do
konce.

--
Petr