Super. Budu muset kouknout na to, co tam je špatně.

S těmi neotagovanými cestami jsi mně trochu vystrašil. Naštěstí je to
tentokrát opravdu neznámá hodnota v poli "kultura". Přidal jsem 'RRD',
neboli rychle rostoucí dřeviny, do mapování.

http://www.kyralovi.cz/tmp/josm/beta/20140822/Tracer.jar

Marián