Dne 25.8.2014 08:13, Marián Kyral napsal(a):
> Tak ten problém s konflikty stále trvá - včera jsem předělával nějaké
> budovy a pár se mi jich podařilo vyrobit. Ale myslím, že už vím jak to
> opravit.

Dnes jsem dle OSMI opravoval cesty, které protínají samy sebe (spáchal
jsem to nějakou starší verzí traceru) a za celou dobu jsem Tracer plugin
nepoužil. Přesto na mne vyskákalo docela dost konfliktů. Mám podezření,
že za to, alespoň v toto případě, může Countour merge plugin. Ten jsem
několikát použil na lesy (a některé nebyly stáhnuté celé).

Dávejte si na něj pozor ;-)