Dne 26.8.2014 15:55, Václav Řehák napsal(a):
>     Pokud použijeme "leisure=garden", je potřeba akorát naklikat
>     tisícovku nových objektů, kde na pozadí bude "velké"
>     landuse=residential, kterého se ani nedotkneme. Co vám zní méně
>     pracně? Pokud jde o rendering, není nic jednoduššího než se na
>     renderování leisure=garden vykašlat.
>
> Mě osobně by přišlo nejlepší použít samostatný tag, třeba
> garden=residential. Každopádně to tady nevyřešíme, je to spíš otázka na
> tagging@

Ahoj,

ono se tohle v tagging@ dost dlouze před časem rozebíralo. Taky mně
osobně vadila nemožnost odlišit zahrady okolo RD od těch "pravých"
zahrad okolo zámků, klášterů, botanických zahrad, ... Access tag tohle
bohužel neřeší, protože typicky třeba zahrada okolo kláštera nemusí být
veřejně přístupná.

Závěr poměrně dlouhé diskuze byl, že prostě i trávník za RD je zahrada a
lidi to všude možně po světě tagují jako leisure=garden a nic se s tím
nenadělá.

Bohužel se zatím masově neprosadil žádný dodatečný tag pro odlišení
trávníků okolo RD od těch ostatních zahrad.

Zdraví,
Petr Morávek aka Xificurk