---------- Původní zpráva ----------
Od: Petr Vejsada <o...@propsychology.cz>
Komu: OpenStreetMap Czech Republic <talk-cz@openstreetmap.org>
Datum: 18. 9. 2014 9:35:22
Předmět: Re: [Talk-cz] Problemy s ulicema a budovama

"Ahoj,

musím letět, ale tohle je třeba uvést na pravou míru. Toto není pravda.
Adresy, které byly OK, tak se nepřepisovaly. Adresa se neměnila jen kvůli
smazání source:mvcr a přidání ref:ruian:addr. Spousta z nich je zcela v
pořádku, tak s mazánm nespěchat. Odpovím více v průběhu dne.
"

Ok, beru zpět. Zapomněl jsem ještě doplnit: a není ani na Katastrální mapě.

Nicméně, pokud je evidentní, že adresa je úplně mimo (leží uprostřed pole,
široko daleko nic a ani na KM v tom místě nic není), tak si myslím, že
mazati možno ;-)

Marián

"
--