Ahoj,

On Thu, Sep 18, 2014 at 10:36:29AM +0200, Lukas Novotny wrote:

> Takže jestli dobře chápu, taky si psát do tabulky a zatím nikde
> nehlásit, ale občas zkontrolovat zda již neexistuje. Mapový podklad
> tile.poloha.net/ulice/... je aktualizována automaticky z RUIAN a jak
> často?

RUIAN data aktualizuji obvykle 2x týdně a aktuální stav je k vidění
na http://poloha.net, rámeček vlevo.

> Píšu tam "sám vložil" a to znamená abych kliknul na nový adresní bod,
> který např. je v RUIAN jinak než ten stávající nebo tam vůbec nebyl a
> samo to vyplnilo všechny potřebné položky které lze z RUIANu vzít.
> Prostě něco jako tracer pro budovy nebo lPIS ale určený pro adresní
> body.

to pointinfo umí už dost dlouho, ne? Já tedy mám prastaré verze Traceru
i Pointinfo z cca února, ale zapnu Pointinfo, ukážu na barák a v tom
info okně je nenápadná ikona, která přidá adresní bod do mapy.

Docela by mě zajímalo, na kterém konkrétním místě adresa chybí. Kromě
několika obcí v okrese Praha-východ je import hotový. Myslím, že spíš
mnoho adres přebývá. Můžeš kdyžtak napsat, kde nějaká adresa chybí?
Je to divné.

--
Petr