Dělám to stejně, highway=track, tracktype=grade1, popř. ještě surface=asphalt.
Viz
http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Cs:Key:tracktype. Cesta Kočičákem je IMHO
jasný případ, úzká
lesácká a rekreační cesta neurčená pro průjezd osobáků, z obou stran závora.

Já spíš váhal u nedaleké silničky z Javůrku do Hvozdce. Ta je povrchem už
pomalu track, ale nakonec
jsem ji označil highway=unclassified, kvůli větší šířce a způsobu používání
jako spojnice mezi
vesnicemi.

Martin