z wiki: Generally for access to a building, motorway service station, beach,
campsite, industrial estate, business park, etc. This is also commonly used for
access to parking, driveways, and alleys.

...pak to muze byt kazda druha lesni cesta. Tedy takova,u ktere je budova ci
jiny objekt.

Sice to sem nepatri, ale pro Karla Volneho -  jak se do lesa vola:
Hele ty ekoteroristo,
to ze nekde bude cesta pokryta asfaltem nezpusobi rakovinu tolika lidem jako
ropak socialne slabyho burana, kterej nema na vymenu DPF, tako ho radeji necha
vykuchat.
Howgh