Od: Karel Volný <ka...@seznam.cz>
Komu: OpenStreetMap Czech Republic <talk-cz@openstreetmap.org>
Datum: 28. 3. 2015 10:46:03
Předmět: [Talk-cz] OT eko-okénko (was: Re: Rozdíl mezi road a track?)

"čest,

vzhledem k tomu, že je to tu těžce offtopic, a že původně to byla jen taková

malá poznámka na okraj daná shodou okolností, "zabetonovávání" lesů mě fakt
štve (když na druhou stranu se mě furt někdo někde z přírody snaží vyhodit),

neměl bych to už rozpitvávat, ale tak nějak mi to nedá, a pokud aspoň
jednoho
člověka přiměju se nad tím zamyslet, budu rád, a snad mi ostatní odpustí
zaplevelení diskuse ...

Dne Čt 26. března 2015 13:16:29, luka...@volny.cz napsal(a):
> Sice to sem nepatri, ale pro Karla Volneho - jak se do lesa vola:
> Hele ty ekoteroristo,
> to ze nekde bude cesta pokryta asfaltem nezpusobi rakovinu tolika lidem
jako
> ropak socialne slabyho burana, kterej nema na vymenu DPF, tako ho radeji
> necha vykuchat. Howgh

howgh? - vždyť jsi ještě zapomněl říct, že ten ropák taky žere, pardon
přejíždí malý děti, a že ten asfalt asi roste na poli, do lesa ho doveze
volskej povoz a tam ho dělníci hezky skládaj na cestu ručně po studenu, aby
bylo řádně ekologický a nevyprodukovalo se u toho víc svinstva než kolik
odpovídá palivu, který je ta socka schopná nakoupit si za celej život (nebo
spíš několik set životů)

každopádně tedy děkuji za demonstraci mojí pointy - zjevně vůbec nejde o
přírodu, či snad nějaká fakta (viz výše, schválně, kdo aspoň tuší, kolik se
toho průměrně spotřebuje a co uteče do ovzduší na kilometr asfaltky?), nýbrž

pouze o to, proti čemu se kdo rozhodl vést svatý boj

a to celé v zájmu výdělku zainteresovaných stran (bojovat proti odstraňování

filtrů je dobré, protože to firmám hodí prachy jak za toto kurvítko, tak za
zvýšenou spotřebu paliva a aditiv; bojovat proti asfaltování v lese je
špatné,
protože to naopak nehodí prachy za vybudování a údržbu cesty, a navíc to
nepřitáhne do lesa takysportovce na dreku z marketu, který by se na prvním
kořenu rozpadl atd.)

K.