ja som raz skusil BOR a ihned zavrhol, pretoze update podkladov ma strasny sklz (u navigatoru minimalne raz do mesiaca) a takisto nevedeli napr. interpretovat znacku bollard - ale mozno na tom uz zapracovali. ta graficka stranka u navigatora nestoji za vela, to je pravda.

z platenych veci je tu este scout (by skobbler). lenze ten zas nevie cestinu.