Od: Karel Volný <ka...@seznam.cz>
Komu: OpenStreetMap Czech Republic <talk-cz@openstreetmap.org>
Datum: 13. 5. 2015 12:55:39
Předmět: [Talk-cz] software pro navigaci (hlavně auto)

"zdravím,

chtěl jsem se prosím zeptat na nějaké doporučení, jaký navigační software
používat na telefonu s androidem (resp. cyanogenmod)?

jde mi o aktuální dobré zkušenosti; seznam na webu si umím najít taky, ale .
..

zatím jsem si vystačil s osmand, nicméně po poslední aktualizaci vzrostla
jeho
nepoužitelnost nade mnou akceptovatelnou mez :-(

K.