On 2015-05-13, 12:04 GMT, Marián Kyral wrote:
> Občas používám osmand, ale ježdění naslepo podle navigace mi moc nevyhovuje.
> Takže buď jezdím tak, že si jen zapnu mapu a občas mrknu kdy bude
> křižovatka, nebo mně naviguje manželka. Sem tam se netrefíme, ale alespoň
> není nuda ;-)

A proč jezdíte naslepo? Mně hlasová navigace funguje velice
dobře (byť hlas je poněkud zvláštní, takže moje děti přezdívají
navigaci "zombička" ;)). V nastavení si můžete stáhnout
příslušný modul.

Rozhodně bych doporučoval OSMAnd. Po několika značně
katastrofálních zkušenostech s here.com (čili Nokia mapami ...
Android u nás má jenom moje žena a dcera, já mám Firefox OS kde
OSMAnd není), jsem naprosto zarytým zastáncem OSMAnd pro
navigaci.

Hezký den,

Matěj
--
http://www.ceplovi.cz/matej/, Jabber: mcepl<at>ceplovi.cz
GPG Finger: 89EF 4BC6 288A BF43 1BAB  25C3 E09F EF25 D964 84AC

Microwave oven?  Whaddya mean, it's a microwave oven?  I've been
watching Channel 4 on the thing for two weeks.