Ahoj!

> Já vím docela přesně co KČT má. Nemám samozřejmě zatím svolení data nijak
> šířit či pro OSM otevřít, ale pro to abychom si udělali obrázek zda je to
> pro nás relevantní nebo ne. Jedná se o databázi tras a rozcestníků, která je
> v dosti šíleném formátu.
>
> V databázi je 18075 rozcestníků 3040 tras a 34335 inidenčních údajů (který
> rozcestník kde leží).

"incidencnich"? Od rozcestniku je nejaka GPS poloha (nebo ekvivalent),
nebo slovni popis?

Trasa je popsana jenom seznamem rozcestniku, nebo i nejakymi body na
trase?

> Petře, kdo z KČT to byl? Nejde náhodou o lidi z Plzeňského kraje, ti se mi
> zdáli vždycky nejvstřícnější. Tam dokonce mám data, která jsou nejspíš
> zveřejnitelná.

Bylo by mozne zverejnit pro zacatek aspon nejaky vzorek? (A
teda.. jestli jsou zverejnitelna cela tak sem s nimi :-) ).

                                                                        Pavel
(cesky, pictures)
http://atrey.karlin.mff.cuni.cz/~pavel/picture/horses/blog.html