> Rad bych tedy vyvolal nejakou diskusi nad exaktnimi pravidly
> oznacovani - tj. podle delky trasy, tim ze prochazi vice nez X okresy
> apod. Dovedu si predstavit neco takoveho (vykopavam, rozhodne netvrdim
> ze je to idealni nebo final):
>
> lwn: delka < 10km
> rwn: delka > 10km, prochazi min. 2 okresy
> nwn: delka > 50km, prochazi min. 2 kraji/3 okresy apod.

Možná než se pustíme do téhle diskuse, tak by bylo dobré si ujasnit,
proč lwn/rwn/nwn vlastně chceme rozlišovat... má k tomu někdo nějaké
stanovisko? Mne by dávalo smysl to mít navázané na to, co za kategorizaci
používá správce značek, tedy KČT. Ostatně takhle to děláme i s cyklostrasami.

Pročež:
Mohl by se někdo, kdo má kontakty do KČT, mohl zeptat, jestli ještě
pořád platí logika barev, jak platila dříve a jak byla i ostatně
byla navržena pro OpenTrackMap (OTM):
červená – dálkové nebo hřebenové trasy
modrá – významnější trasy
zelená – místní trasy
žlutá– krátké trasy, spojovací cesty, zkratky
takto je to pořád ještě uvedeno i na Wikipedii:
https://cs.wikipedia.org/wiki/Turistick%C3%A9_zna%C4%8Den%C3%AD_v_%C4%8Cesku_a_na_Slovensku

Pokud to KČT považuje za stále platné, tak bych se přikláněl k otmu
to nechat podle původního klíče OTM: červená nwn, modrá/zelená rwn,
žlutá lwn.

Petr