Ahoj,

mtbmap.cz se opravdu nerozbije. Maximalne mohou zmizet trasy tam, kde na
way/relation neni zaznacen osmc:symbol a zaroven je tam tag kct_*.

Techto pripadu jsem v Evrope nasel 445, jestli na ne chce nekdo mrknout,
tady jsou vcetne geometrie: http://mtbmap.cz/static/img/kct_bez_osmc.csv
Zaporne ID znamena, ze je to relace. Jsou tam ale i pripady, kdy je kct_*
na nejake way, neni na te way osmc:symbol, ale zaroven je soucasti relace,
ktera osmc:symbol ma. Z pohledu rendereru je vse v poradku a nic nezmizi
ani kdyz se kct_* z te way odstrani. Napr.
http://www.openstreetmap.org/way/322341039

Vic jsem ted nezkoumal.

Martin

Martin Tesar