Ahoj,

už nějakou dobu přemýšlím o tom, jestli by nešly nějak líp mapovat tabulky KČT u turistických stezek, bývají zejména na konci různých odboček, ale někdy i jen tak u cesty, např.:
https://api.openstreetmap.cz/img/guidepost/IMG_20160709_111116.jpg

Co jsem zatím viděl, tak jsou obvykle mapované jako rozcestník. Což chápu, protože mají číslo jako rozcestník. Na druhou stranu jsem toho názoru, že máme mapovat realitu a ne "úřednické" zařazení objektu, pokud jsou tyto ve sporu - a podobná tabulka mi moc jako rozcestník nepřijde. Cesty se tam nerozpojují (což u rozcestníku obvykle ano, i když ne nutně ty značené), často tam je naopak jen jedna cesta, která končí.

Na druhou stranu lepší nápad nemám, snad:
tourism=information
information=?
Ale taginfo moc nepomohl, information=sign je možná o něco lepší, ale pořád IMO ne to pravé ořechové.

Co vy na to?

<0174