Ahoj!

> Tak k tomu melo slouzit "frequency=approximate", s tim ze frekvence je potom
> stred pasma (a to se da zjistit treba jenom podle velikosti anten).
> Pokud by frekvence nebyla pouzita v klici (viz predchozi email) tak by ji
> slo i uplne vynechat.

frequency=approximate nefunguje, co kdyz takovy budu potrebovat v
klici 2?

Ale davat frekvence do klice stejne neni dobry napad.

> Pro takove pripady se jako modulace uvede pouzivany standard, pripadne s
> vypisem
> pouzivanych parametru, pokud jsou nejak omezene a vi se o nich. Obecne druhy
> modulace
> jako FM, AM, ... jsou spis pro popis signalu o kterych clovek vi ze se
> z mista vysilaji, dokaze identifikovat modulaci ale treba ani nevi o jakou
> sluzbu se jedna.
> Takze pro WIFI staci uvest napr. "modulation=802.11b", pro LTE
> "modulation=LTE",
> i kdyz se jich pouziva cela rada.

Ja bych rekl ze modulatoin=wifi, protoze tezko tusit jestli je to
802.11b, 802.11n nebo 802.11ac...

> Podivam se na to, nejake priklady si vyzkousim. Nejschudnejsi se mi zda neco
> jako:
> 1) Bod vysilaci vez (man_made=tower atd.)
> 2) Relace pro kazdou frekvenci zvlast (relace s tagy z toho draftu, bez
>    frekvence v klici, vcetne definice anten), v relaci je vysilaci

Jo, tak...

> 3) Pokud by nekdo chtel mit vlastni anteny jako body, tak je pridat do relace
>    dat jim ty tagy + role "antenna"

Pokud dam vlastni anteny jako body, tak relace nepotrebuju vubec.
                                                                        Pavel
(cesky, pictures)
http://atrey.karlin.mff.cuni.cz/~pavel/picture/horses/blog.html