Osobně se z ryze praktických důvodů přikláním k tomu, to zatím ignorovat.

I pokud bychom to opravili, nevěřím tomu, že nám to mobilní editory a
jejich uživatelé zase zpátky při případné editaci nezmění zpátky. Pokud
budeme mít štěstí, zůstanou názvy měst a obcí, ale u ostatních jmen si
nedělám iluze ohledně toho, že by tam nedělitelná mezera zůstala dlouho.
Připadá mi, že je to dost práce s velice nejistým výsledkem.

V skrytu duše doufám, že render bude časem inteligentnější. Tipla bych si,
že slovo o jednom až třech písmenech se zalomením za sebou je chyba v dost
jazycích (nebo je to jedno jestli zalomit před či za). Ale vzhledem k tomu,
že se ignoruje podle mě větší chyba, a to zalamování jmen měst s pomlčkami,
protože to berou jako rozdělovací znaménko, moc naděje si v nejbližší době
nedělám.

Majka