No, já bych měla ještě jeden argument proti, a to opět mobilní aplikace
užívající OSM data. Pokud dám do názvu pevnou mezeru, tak to v první fázi
podle mě bude znamenat, že jí to bude očekávat i při vyhledávání. Na mobilu
si dost dobře nedokážu představit. A ve svojí adrese bych jí měla hned jako
druhý znak v názvu ulice, stačí že ještě poměrně nedávno ten název na
cedulích a v dokumentech měl celkem 4 varianty, a to bez často užívané
zkratky : )  U obce je to podobné, jsme "Horní Dolní u Většího města".
Teoreticky je správná jen jedna varianta rozdělení, ale radši to přežiju
zalomené špatně jak u ulice, tak u obce...

Fakt jsem v tomhle staromilec a pamětník, ale unicode "formátovací" znaky
považuju v tomhle za dost problematické.

Majka