jj, OpenAlt. Nadhodil jsem to spíše žertem, ale čím víc nad tím uvažuji,
tím víc mi to dává smysl:

  * minimálně OSM a wikipedisté tam vystupují pravidelně. OSGeo, pokud
    vím, tak dosud ne
  * odpovídá to záměru přechodu z LinuxAlt na OpenAlt = dostat pod jednu
    střechu aktivity, které mají ve svém principu open source, ať se
    mohou potkat, inspirovat, spolupracovat. Navíc překlenout bariéru
    instituce - komunity
  * mám pocit, že dochází k inflaci konferencí (=je jich moc), což mám
    za mrhání časem jak účastníků (=kde brát volné dny), tak
    organizátorů (kde je brát a nekrást) když je pak náplň +/- stejná

;?

PS: Díky YjM/H./J. za upozornění na zúžení okruhu příjemců