pro začátek bych navrhnul hangout/chat pro všechny, kdo mají zájem se o tom bavit a následně domluvit osobní schůzku

jo, je to převážně praha-brno

ale jsou i ostravaci, olomoučáci, plzeňáci ... nechtěl bych je vyloučit hned z kraje jednání

odhad akčních jader jednotlivých skupin mi přijde realistický (např. já v něm nejsem)