Ahoj, díky za to a Pavlovi i za odkazy. Facebook taky nemám a dost mě štve,
že spousta věcí už bývá jen tam...

Prohlédla jsem ty jejich odkazy, a řekla bych, že je na čase udělat
předvolbu do JOSM pro "české" cyklostezky - to co je tam, vychází z
německých zvyklostí a ti si jedou opět po svém, odlišně od všeho ostatního
i od různých zobrazení + navigací - specificky hlavně užívání "path" pro
všechny cyklostezky značené značkami stezka pro chodce a cyklisty. Zatím
bych se víceméně snažila držet systému mapování PnK.

Je to ryze sobecké, chystám se víc na Č. Budějovice a jsem hrozný lenoch -
co za mě může udělat počítač, do toho se mi ručně strašně nechce. Navíc
předpokládám, že co bude v JOSM, se bude více používat.

Zároveň bych pak trochu upravila wiki, s tím, abychom měli jeden systém
jako doporučený v Čechách. Také plánuju se spojit s lidmy z PnK, abychom to
případně zkoordinovali. Pokud se najde někdo z Plzně, Brna nebo Ostravy,
kdo by se chtěl přidat, jen to přivítám. Cyklostezky v Plzni znám, Brno a
Ostrava mi nic neříká...

Začnu na tom dělat a ještě budu dávat k debatě.
Podařilo se mi i dopátrat se toho, jak "ohnout" profil BRouteru, aby lépe
kopíroval při navigaci zákonnou úpravu, takže se chci pokusit dotáhnout i
tohle - zatím standardní profily většinou nepoužívají tagy use_sidepath a
táhnou po hlavní silnici, ne po cyklostezce, a dávají nadměrnou přednost
značeným cyklotrasám, které občas nebývají ve městě nejlepší volbou. Dá se
to pak použít pro cyklonavigaci přes Locus nebo Osmand, případně v BRouteru
přes web k vyhledávání tras.

Majka