> Protisměrný provoz kol je samozřejmě povolený, pokud je to tak označené
> značkou, obdobně jako oficiálně povolená jízda na kole na chodníku.

pokud to nebylo zřejmé, tak jsem měl na mysli default, nikoliv místní úpravu
značkami

> A i pokud není, valná většina cyklo navigací bere jednosměrku v protisměru
> za velmi mírné zlo - předpokládá totiž, že cyklista sejde z kola a převede.
> Totéž většinou zákazy odbočení. Nelíbí se mi to, ale nenadělám s tím nic.

tak třeba prudit vývojáře, že pěšky (předpokládá-li se sesednutí) skutečně
nejdu stejně rychle jako jedu na kole ... kde to má 'bugzillu'?

> Ohledně Osmandu - poslední oficiální vyjádření se snad nezměnilo, a to že
> NEBUDOU upravovat pravidla na místní podmínky.

dík za info, to se ke mě nedoneslo

bohužel já si nemohu takto rezolutně říct, že NEBUDU používat OsmAnd ... tedy
mohu, ale tisknout si papírové mapy a přehazovat je na řidítkách je v dnešní
době poněkud nepraktické :-/

> Ale pěší a cyklo navigace Osmandu není
> samozřejmě to nejlepší, co může být, jsou primárně zaměření na auta.

mám poměrně obstarožní přístroj, který ovšem fyzicky slouží poměrně dobře a
bohužel na trhu není rozumná náhrada, takže ho měnit nechci, tudíž instalace
dvaceti různých navigací, abych mezi nimi mohl vybírat pro každý účel jinou,
nepřipadá v úvahu (nemluvě o uživatelskému diskomfortu pracovat s různými
rozhraními a workaroundovat různé sady chyb)

K.