To je mozny, ze to nekdo dokresli. Jak jsem psal - zkusil bych jit cestou
komunikace a i vysvetleni majiteli co jsou osm a chaching a jak to funguje.
Klidne se zduraznenim moznosti editace. Jinak se stane, ze mu to vysvetli
Franta v hospode, majitel se nastve a z nejakyho fake uctu je smaze i s
pulkou islandu a eskymaci nam vyhlasi valku....