+1 pro access=

*private*
Když se to teď smaže, tak stejně nezabráníme, že to v budoucnu neudělá
někdo jiný úplně stejně. Tak mi připadá škoda tu jeho práci úplně zahodit.
Navíc by ho to docela mohlo na...t a mohl by třeba začít nějakým způsobem
škodit.

Takže bych šel raději cestou zkorektnění dat (některé se třeba opravdu
časem smažou), než jít cestou toho zmáčknutí červeného tlačítka.

*Jiný příklad: Když by někdo namapoval všechny cesty v kompletně nové
zástavbě a neřešil by jednosměrky, bariéry, zákazy odbočení, další jiné
zákazy atd., tak ty jeho cesty asi taky nesmažeme, ale postupně se doplní
všechny potřebné tagy.*

E-mail: vladimir.do...@gmail.com
XMPP/Jabber: vladimir.do...@jabber.cz
WWW: http://vladimir.domes.cz