Za mě taky spíš smazat.

Jediný problém bych viděl v tom, kdy fell3 zmapoval nějaký bazén, který je
součástí veřejného koupaliště.

Např. v Praze na Petynce - http://www.openstreetmap.org/way/522846232

Nebo třeba zde ve vsi Libež zjevně zmapoval protipožární nádrž jako bazén -
http://www.openstreetmap.org/way/50950597

Netuším jestli existuje nějaký způsob jak tyhle věci odhalit systematicky. :
-P

* * *

Jinak jsem jeho "bazénování" porovnával s fotomapou Seznamu na místě kterém
znám - pražské Zbraslavi a mám z toho pár poznatků:

- skutečně mapuje selektivně, těch bazénů je tam MNOHEM víc než zmapoval
- překvapilo mě, kolik těch bazénů je. Bylo by zajímavé někdy kompletně
"zabazénovat" nějakou vesnici. Tyhle data by mohli zajímat např. ochránce
přírody. Např. organizaci Vzteklou žábu - viz https://www.facebook.com/
vztekla.zaba/

Je ale otázkou, zda tahle data patří do OSM. Skutečně se totiž nedají ověřit
jinak než fotomapou. Typicky totiž vedle bazénu bývá živý plot - když mám
bazén, nechci aby na mě při koupání koukali lidi z ulice/sousedi. :-D

--
Mikoláš Štrajt / Severák
http://severak.svita.cz/

---------- Původní e-mail ----------