Vy vite, co bude za rok? Opravdu se chceme dostat do viru bazenu, ktere si
rodinka po zime vytahne pokazde na trochu jine misto? Zmapujem i ty stany pro
decka na zahradach? Mam taky spustu tipu na odlozene mobilni bunky, jdem do
toho?

A mimochodem, mapy mne zivi, proto jsem napsal, co jsem napsal...

Ahoj
J.