> Ano, řekl bych že je žo naivní pohled. Pevné mezery automaticky nepřidají ani
> webové prohlížeče za kterými stojí obrovské týmy vývojárů. Proto je potřeba je
> v datech mít - jak ve webových stránkách i OpenStreetMap.

Je potřeba je mít v datech, protože nějaké obrovské týmy nějakých
vývojářu v nějakém úplně nesouvisejícím projektu fungujícím podle
jiných pravidel něco nedělá? No dobře. Navíc se IMHO nedá srovnávat
prohlížeč (který počítá s tím, že do něho může být nalito prakticky
cokoliv, včetně textů, u kterých se dá jen těžko určit jazyk, ve
kterém jsou napsány) a OSM renderer, který může počítat s až
puntičkářsky systematizovanými daty.

> Pokud tvrdíš že se jedná pro tagování pro renderer, protože to slouží pouze ke
> správnému zobrazení, tak mi tedy vysvětli proč píšeme velká písmena na záčátku
> názvů a po předložkách? To taky slouží jen ke správnému zobrazební.
> Vždyť v datech může bez problémů být "kralupy nad vltavou", "na poříčí".
> To že tam někde mají být velká písmena si přeci může domyslet renderer...

Velká písmena jsou nositeli významu. "Černá Hora" je město, "Černá
hora" se může jmenovat kdejaký kopec. V ulici, kde bydlím, je
kadeřnictví, které se oficiálně jmenuje "Kadeřnictví" - s malým 'k'
bych si řekl, že to tam nabouchal nějaký začátečník, který nechápe
rozdíl name=* vs. amenity=* vs. description=*. Když uvidím víc velkých
písmen vedle sebe, vím, že asi jde o zkratku, a tedy má smysl
zjišťovat, jaký je oficiální plný název s rozvinutou zkratkou. Velké
písmeno uprostřed slova obvykle znamená, že jde o nějakou moderní
složeninu atd.
Pevná mezera neříká naprosto nic o popisovaném objektu. Říká jen to,
že tato mezera nemá být na konci řádku.

--
Michal Fabík