On Thu 2018-06-14 22:25:05, majka wrote:

> Ale zrovna ulice snad takhle nefungují - o tom tu běžela debata někdy v
> únoru.
>
> Zrovna jsem dost pracně všechny místní ulice opravila na jejich skutečná
> jména. A v našem případě to znamená poměrně hodně jmen osob s iniciálami.
> Ty ulice se tak totiž skutečně jmenují, a ta rozepsaná jména byla čistá
> fikce OSM.

No, to mozna nebyl dobry napad. Protoze wiki rika:

... i kdyz vidim rozdil mezi inicialami a jinymi
zkratkami. name="tr. J. A. Komenskeho" je dle wiki spatne. Ma byt
name="trida ...", a renderer si to pripadne zkrati. Na druhou
stranu.. renderer asi nedokaze z "Jana Amose"  udelat "J. A."...

                                                          Pavel

https://wiki.openstreetmap.org/wiki/Cs:N%C3%A1zvy#Zkracov.C3.A1n.C3.AD_.28ned.C4

Zkracování (nedějete to)

Extrémní příklad zkracování: Lake Washington Boulevard Northeast a
Main Street
Pokud název lze zapsat bez zkratek, pak ho nezkracujte. Počítače
dokážou snadno zkracovat slova, ale už nikoliv naopak (St. může být
Street nebo Saint). Pokud je na nějaké ceduli zkratka a vy neznáte
její plný význam, pak ji použijte dočasně, dokud to někdo
nedoplní. Použití zkratek leží na rozhodnutí softwaru a tedy data
samotná by měla nést plné názvy. To umožní rendereru, navigačnímu
softwaru nebo softwaru hledajícímu místa, aby zaváděl zkratky, jak
potřebuje. Podívejte se například na seznam zkratek používaný Name
Finderem a Nominatimem.

(cesky, pictures)
http://atrey.karlin.mff.cuni.cz/~pavel/picture/horses/blog.html