Jasne a jeste loc_name, short_name a pak tyhle vsechny jeste pro
jistotu jednou s suffixem :cs a od pricinlivych soudruhu z NDR :de a
od Volodi :ru a k tomu 1000 radkovy algoritmus jak z toho vytahnout
neco pouzitelneho kdyz s tim chci pracovat. Takze hlidaci pravidel
budou nadseni, ze je vse podle wiki ale to ze se na mape nebo pri
vyhledavani realne ukazou nesmysly, to uz je netrapi a kdyz tak je to
prece problem nekoho jineho (cti autora daneho SW) a on to prece MUSI
opravit.

Bye