Ta použitelnost tracklogů asi závisí na množství - tady jich je málo,
jejich rozptyl vysoký a nebudu je k tomu pochopitelně používat. Něco jiného
je třeba tohle
<https://www.openstreetmap.org/#map=17/49.26102/17.54323&layers=G>.

Zkusil jsem si ten split (díky za info!) a ta problematická vrstva se
jmenuje "GPX split result" a nemá žádné URL. Vlastně nemá ani žádnou
časovou známku (1970-01-01 je evidentně Unix timestamp = 0). Tedy mi to
nepřijde jako něčí nahrané GPX (už podle toho jména), ale jako nějaký
lapsus JOSM...