Ahoj,

Zdravim dalsiho nadsence do RTK. Ja jsem pokusoval s M8N, ale nikdy jsem z toho
nemel dobre vysledky, float "floatoval" hrozne moc kolem cesty az vysledek byl
casto horsi nez obycejny vypocet polohy co pocita sama GPSka. Vymenil jsem
antenu za vetsi ale vysledek byl v podstate stejny.
M8T se tedy zda byt mnohem lepsi podle tvych vysledku a i toho co jsem cetl
jinde na internetu. Pokud nekdo chce zacit s RTK, urcite se vyplati ho
koupit, nez setrit a potom se trapit s M8N, jako jsem to udelal ja.

Ted ma ale UBLOX novy ZED-F9P prijimac co umi L1+L2+E5. Mam ho objednany z
Kickstarteru [1], cena asi dvojnasobek toho co jsi psal, takze nic levneho.
Ale je to vcetne magneticke vicepasmove anteny za ~200e. Az mi ten zazrak
prijde tak sem kdyztak napisu nejake poznatky, o tom jak to funguje v realu,
at uz s RTKLIBem nebo primo s HW RTK.

J.

[1] simpleRTK2B Kickstarter, konci ted v patek:

https://www.kickstarter.com/projects/simplertk2b/simplertk2b-the-first-multiband-rtk-shield-based-o/