út 27. 11. 2018 v 15:51 odesílatel xkomc...@centrum.cz
<xkomc...@centrum.cz> napsal:
> Jdu teď v sobotu na Wikikonferenci v Olomouci, mám se případně zeptat
> jich? Sídlo ale mají v Praze a tak i kdyby na to kývli (což nevím,
> budova ve které sídlí zřejmě nebude jejich), vše by se muselo předělávat...

Sidlo v Praze by jsme mohli mit zrejme i jinde, ale ve schvalenych
stanovach je Brno (alespon mesto tam byt musi, cela adresa ne), takze
je potreba to pokud mozno vyresit v Brne.

> Případně, napadá někoho jiného jak bychom mohli navázat s
> Wiki/pedií/daty/komunitou spolupráci? V jaké oblasti, na čem, ...?

Mohl by je zajimat export Fody -> Wikidata, ale z pohledu spolku se
asi nic nemeni, tam zadnou spolupraci ted aktivne nevidim,
spolupracuji spis komunity, ale treba je neco napadne, min vime, ze se
jich muzeme zeptat, kdyz bude neco potreba formalne resit.

Bye