On Tue, Nov 27, 2018, 16:55 Jirka Sedláček <fret...@gmail.com wrote:

> Ahoj,
> jo, já tam budu - taky mě při čtení těch mejlů zpětně napadlo, že by se
> sídlo dalo řesit i umístěním k nám. Pokud by s tím souhlasila rada a
> (možná) i pronajimatelka prostoru.

Jen pro archiv, co je presne "k nam" - tj. jaka adresa? Souhlas je nutny
jen a prave jen od majitele resp. vsech majitelu dane nemovitosti.
Pripominam, ze ted realne je schudne Brno, do budoucna (po dalsi valne
hromade a zmene stanov) cokoliv co bude davat prakticky smysl.

> Klasivký virtuální sídla mají výhodu v tom, že řeší přeposílání pošty a
> podobně, ale jako taky výrazně dražší.

To jsme taky zjistovali, jak rikas, nevyhodou je vyssi cena nez to, co
zkousime domluvit ted nebo varianta u nekoho doma. Druha strana jsou
samozrejme rizika pro toho, kdo souhlasi (proto nedopadla ta varianta doma).

> S Wikipedií/Wikidaty/... už proběhlo spoustu komunikací, kdysi nám
> přednášel Jáchym Čepický na konferenci a tam jsme vymýšleli nějaký společný
> projekty - nakonec nic nedopadlo, stejně tak jsme vymýšleli s klukama v
> Brně a diskutovali to na sraze v Praze.

Podle mne se nejake veci deji i kdyz to neni nejaky velky oficialni
propagovany projekt, kazdopadne kazdy napad a jeho realizatori na obou
stranach jsou vice nez vitani.

Data z Fody bereme určitě - pokud nakonec jsou licenčně v okeji. :)

predpokladam, ze jsou. realne to musi zkouknout nekdo od vas - viz.
pravidla pouziti na webu Fody. Pak muzu s nekym probrat a resit
nejvhodnejsi technickou realizaci.

> Rád vás na Wikikonferenci v Olomouci uvidím, stejně jako na jakémkoliv
> pravidelném sraze v Brně (akždou třetí středu v měsíci, tak i v Praze -
> většinou akždé třetí pondělí v měsíci).

Ja asi do Ol nedam, ale v pripade potreby sraz v Brne asi realny je (Fody,
organizace apod.)

Diky tom.k

J.