út 27. 11. 2018 v 16:18 odesílatel Jan Macura <macura...@gmail.com> napsal:
> WMČR má sídlo v Praze v coworkingovém centru Svět-Hub. Také už jsme se
> několikrát stěhovali... Což v Brně podobné prostory nejsou?

urcite i v Brne je moznosti vice, vzhledem k rychle reakci u
Partnerstvi jsem to zacal resit s nima, snazim se ted najit neco
rozumneho, jednoducheho, rychleho at to nebrzdi zalozeni, v budoucnu
se sidlo klidne muze zmenit kdyz pro to bude rozumny duvod. Vhledem k
tomu, ze na miste nebudeme mit zadne kancelare ani nic jineho, tak je
to vice mene formalni zalezitost pro rejstrik a pripadnou oficialni
papirovou postu.

Bye