Dne 12/05/18 v 13:54 Vratislav Filler napsal(a):
> Ta Husova v Brně je dobrý příklad, že úplnou aplikací lanes by se
> dalo řešit do té míry, že routing, popř. renderer pozná, že jsou
> tramvajové koleje v "pravém" pruhu.
>
> Odlišné odbočování pro tramvaje v křižovatkách by se dalo unést, v
> praxi bude mít tramvaj buď vlastní pruh (a tedy vlastní specifikaci),
> a jinak je odbočování pro tramvaj dané implicitně tím, kam vedou
> koleje. Někdy se také stává, že cyklisté mají z pravého odbočovacího
> pruhu povolenou jízdu přímo, v praxi jsem to ještě neřešil, ale bude
> to pro turn:lanes podobný problém.

To je obecnější problém, bývají i pruhy "MHD rovně nebo doprava, všichni
ostatní jen doprava," nebo obdobné. Asi se přikláním k variantě
turn:bicycle:lanes
https://wiki.openstreetmap.org/wiki/Talk:Key:turn#Turn_lanes_and_transportation_mode

Je tam teda zmíněný i hook_left, tj. nepřímé levé odbočení - to se taky
v našich podmínkách týká jen cyklistů, myslím...

HPM